RELATII CU CLIENTII

Modalitati de plata

Iti oferim momentan urmatoarele modalitati de plata:

  • Plata online folosind cardul– Se poate efectua plata online folosind cardul personal, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
    Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
    Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, Scoaladefloristi.ro foloseste platforma  Netopia
  • Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta (in functie de card, pot lipsi).
    Indiferent de valuta pe care o ai in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii tale.
    Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei Netopia Scoaladefloristi.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau.
    Pe extrasul de cont va aparea tranzactia cu denumirea „scoala de floristi„.
    Daca doresti sa anulezi o tranzactie te rugam sa ne contactezi imediat telefonic sau prin email. Anularea tranzactiei se va face in maxim 24 de ore lucratoare . Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul tau in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
  • In cazul in care clientul doreste anularea, dar au trecut cele 24 de ore: nu se mai ramburseaza suma.
  • Pentru a putea participa la curs, e nevoie sa achitati comanda.
  • Dupa efectuarea platii, clientul va primi confirmarea platii pe email, instant. Clientul va primi din partea Scoala de floristi o confirmare a inscrierii pe email, cu datele de acces la pagina de curs online.

Schimburi & Returnari

Serviciile oferite consta in Cursuri de perfectionare in Specializarea de Florist

Telefonul consumatorului – Infocons

021-9551 (linie telefonica cu tarif normal) – Se pot obtine informatii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamatie in atentia Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor.